19 listopada w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach, Powiat Policki wraz z Gminą Police zorganizowali wspólnie bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych posiadających siedzibę na terenie Powiatu Polickiego.
Szkolenie dotyczyło zmian w regulacjach prawnych dotyczących współpracy finansowej jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi w zakresie nowych wzorów ofert, umów oraz sprawozdań realizacji zadań publicznych w ramach przeprowadzonych otwartych konkursów ofert oraz uproszczonych wzorów ofert i sprawozdań dla trybu bezkonkursowego, tzw. „małych grantów”.
W szkoleniu uczestniczyło ponad 60 przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu całego Powiatu Polickiego.
Prowadzącym szkolenie był Artur Gluziński, doradca i specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.
Tekst: Daria Dudek/Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich
Foto: Mateusz Frąckowiak/koordynator ds. informacji