W sobotę 24 lutego odbyło się bezpłatne szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych posiadających siedzibę na terenie Powiatu Polickiego dotyczące przygotowania, realizacji i rozliczenia zadania publicznego finansowanego ze środków publicznych.
Uczestników szkolenia przywitali Beata Chmielewska Członek Zarządu Powiatu w Policach i Edyta Rudecka Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Policach.
Szkolenie prowadził Artur Gluziński, ekspert w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzieli się:
- jak przygotować ofertę realizacji zadania publicznego, aby była zgodna z wymogami ogłoszenia o konkursie oraz wyróżniała się na tle innych wnioskodawców,
- na co zwrócić szczególną uwagę w umowie o realizację zadania publicznego,
- jak bezbłędnie przygotować sprawozdanie z realizacji zadania publicznego,
- o blaskach i cieniach oferty bezkonkursowej,
- co jest niezbędne do zrealizowania zadania publicznego w kontekście przepisów o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz dostępności cyfrowej stron internetowych, a także przepisów o ochronie danych osobowych.
Szkolenie zostało sfinansowane ze środków z budżetu Powiatu Polickiego na 2024 rok.
Tekst: Mateusz Frąckowiak/koordynator ds. informacji, Wydział Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Policach
Foto: Gracjan Broda
Zachęcamy do polubienia oficjalnego profilu Starostwa Powiatowego w Policach na Facebook'u ---> PROFIL