Uprzejmie informujemy, że od dnia 14 maja 2020 r. (czwartek) wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg w zakresie rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami. Poniżej wskazane zostały obowiązujące nadal obostrzenia:
- wizyta w urzędzie możliwa będzie wyłącznie przy spełnieniu obowiązku zakrywania w miejscu publicznym ust i nosa, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki oraz po wcześniejszej dezynfekcji rąk,
- przyjmowanie klientów urzędu odbywać będzie się w kolejności przybycia do urzędu, wyjątek stanowią:
- osoby, które zostały umówione we wcześniejszym okresie na odbioru dokumentów w dniach 14 i 15 maja 2020 r.,
- osoby prawne i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie obrotu pojazdami, które do dedykowanego im okienka dla przedsiębiorców muszą, tak jak funkcjonowało to do tej pory, umówić telefonicznie termin wizyty.
- klienci Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg będą wpuszczani do urzędu, przez pracowników, bocznymi drzwiami (z lewej strony budynku), rotacyjnie w ilości osób odpowiadającej ilości czynnych okienek do rejestracji pojazdów i praw jazdy,
- do rejestracji pojazdów i praw jazdy obowiązywać będą 2 osobne kolejki,
- z uwagi na zamkniętą kasę banku przyjmowane będą wyłącznie płatności bezgotówkowe dokonywane za pośrednictwem terminali płatniczych,
- jeżeli będzie istnieć konieczność wniesienia opłaty skarbowej na konto Urzędu Miejskiego w Policach (opłata za złożenie pełnomocnictwa, za uwierzytelnienie kopii dokumentu, za wydanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu lub nabiciu numeru VIN/ tabliczki znamionowej oraz za wydanie zaświadczenia) ww. czynność należy dokonać przed wizytą w urzędzie, a potwierdzenie wniesienia takiej opłaty należy przedłożyć przy okienku podczas realizacji wniosku.