Mamy gotowe pomieszczenie do otwarcia Terenowego Biura Paszportowego w Policach. Aby móc przyjąć pierwszych interesantów czekamy jeszcze na dostosowanie techniczne pomieszczenia, które jest w gestii Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki.
Według przekazanych nam informacji punkt powinien móc przyjąć pierwszych interesantów już za około dwa miesiące.
Cały lipiec poświęciliśmy na prace remontowo-modernizacyjne, aby dostosować pomieszczenie do standardów funkcjonowania punktu paszportowego, w którym będzie można bezpiecznie przechowywać paszporty oczekujące na odbiór i przyjmować mieszkańców: zmodernizowaliśmy podłogę, wymieniliśmy oświetlenie, zamontowaliśmy na oknie folię antywłamaniową oraz pomalowaliśmy wnętrze. Pokój wyposażyliśmy również we wszystkie niezbędne meble biurowe.
Terenowy Punkt Paszportowy w Policach będzie miał siedzibę w budynku Starostwa Powiatowego w Policach (parter, pokój nr 22).
Tekst i zdjęcia: Sylwia Turkiewicz, Wydział Prezydialny Starostwa Powiatowego