Powiat Policki oraz Gmina Police serdecznie zapraszają przedstawicieli organizacji pozarządowych posiadających siedzibę na terenie Powiatu Polickiego na bezpłatne szkolenie w formie warsztatów na temat:
„ROZLICZENIE PROJEKTÓW FINANSOWANYCH PRZEZ SAMORZĄD TERYTORIALNY”.
Szkolenie odbędzie się 1 grudnia 2017 r. (piątek) w godz. od 17:00 do 20:00 w sali konferencyjnej Hali Widowiskowo-Sportowej przy ul. Siedleckiej 6 w Policach.
Organizatorzy zapewniają catering.
Zgłoszeń można dokonywać w terminie do 28 listopada 2017 r. (wtorek):
- osobiście w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Policach,
- drogą elektroniczną na adres: lewandowska@policki.pl,
- faxem 91 317 89 00.
Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie przeprowadzi pan Artur Gluziński, doradca i specjalista w zakresie współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi.
Informacji w powyższej sprawie udziela pani Agnieszka Lewandowska, Podinspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Policach, telefon kontaktowy: (91) 4 328 143.
Zakres szkolenia:
- Elementy umowy realizacji zadania,
- Zasady realizacja zadania zgodnie z harmonogramem,
- Przesunięcia między pozycjami kosztorysu, zwiększenie wkładu własnego i aneksy do umowy,
- Obowiązki informacyjne organizacji korzystającej z dotacji,
- Ponoszenie wydatków zgodnie z okresem realizacji zadania,
- Rozliczenie środków: dokumentowanie wkładu własnego osobowego i rzeczowego – przykłady dokumentów,
- Niewykorzystanie dotacji i wkładu własnego – zapisy umowy a rozliczenie środków,
- Prowadzenie dokumentacji księgowo-finansowej – dokumentowanie poniesionych wydatków, rozliczenie odsetek, zasady opisu faktur,
- Jak dokumentować przebieg zadania.
- Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego – rozliczenie środków –jak wypełnić druk sprawozdania.
Zachęcamy do polubienia oficjalnego profilu Starostwa Powiatowego w Policach na Facebook'u ---> PROFIL